Handelsbetingelser
Les her våre handelsbetingelser for kjøp og levering av våre produkter. Disse handelsbetingelsene gjelder ved kjøp av månedsabonnement, årsabonnement eller overføring av saker fra Unbolt ApS til deg. Ved kjøp i app, dvs. ved direkte kjøp i våre apper, se betingelsene fra Apples App Store og Googles Play Butikk. Unbolt ApS leverer en digital tjeneste, hvor du får tilgang til varierende funksjonalitet avhengig av hvilket abonnement du velger.
Kontakt og Virksomhetsinformasjon Unbolt ApS Frilandsvej 111 – 9800 Hjørring – Danmark E-post: info@unbolt.dk – Telefon: +47 95085801 CVR: 44634651 Ring oss mellom 08:00 – 16:00 på hverdager. Betaling Betaling skjer via Visa, Dankort eller Mastercard. I spesielle tilfeller kan vi tilby deg betaling via EAN-faktura. Kontakt oss hvis du ønsker betaling via EAN-faktura.
Tilgang
Kort tid etter at vi har mottatt din betaling, vil abonnementet ditt bli aktivert, og de tilsvarende funksjonene vil bli tilgjengelige i appen. Din lisens skal kun brukes av deg og din bedrift, og informasjon må ikke deles med tredjeparter. Tilgangen til våre apper sidestilles med tilgangen til lisensiert programvare.
Innhold
Alt innhold eies av Unbolt ApS og må ikke kopieres eller distribueres uten skriftlig samtykke. Kopiering vil medføre krav om erstatning med maksimal bot.
Gyldighet
Tilgangen din gjelder for det antall måneder du har kjøpt abonnement for. Du er som standard registrert for automatisk fornyelse, men du kan når som helst stoppe automatisk fornyelse via kundeportalen din.Fortrydelse
Du har ingen angrerett på abonnementet ditt, men det er ingen binding, så du kan når som helst si opp abonnementet før neste automatiske fornyelse. Vi gir selvfølgelig 2 års reklamasjonsrett i henhold til dansk lov.
Reklamation
Kjøpslovens mangelregler gjelder. Når du handler hos oss, har du selvfølgelig 24 måneders reklamasjonsrett. Reklamasjonen må være berettiget, og mangelen skal ikke skyldes feil bruk av produktet eller annen skadeforvoldende adferd. Meld fra om mangelen så detaljert som mulig.
Enhver reklamasjon på mangler ved leverte programvareprodukter skal, etter at kjøper har oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen, meldes til oss innen rimelig tid. To måneder regnes alltid som rimelig tid. Hvis reklamasjonen ikke gjøres innen denne tidsrammen, mister kjøper retten til å gjøre krav på mangelen.
Du bes om å angi og, på forespørsel, vise hva mangelen består av – normal praksis er at vi ber om et skjermbilde av feilen eller lignende som kan tydeliggjøre hva feilen består av. Vi kan avslå reklamasjon dersom kjøper ikke samarbeider eller leverer ufullstendige opplysninger om produktets mangler.
Nyhetsmail
Som en del av abonnementet ditt vil vi opptil 8 ganger i året sende deg en nyhetsmail med de mest relevante nyhetene fra bransjen og oss selv. Du kan alltid melde deg av tjenesten. I tillegg vil du motta viktige e-poster om oppdateringer og endringer som påvirker hvordan du bruker appene våre.
Forbehold om endringer
Vi forbeholder oss retten til å endre og oppdatere reglene og vilkårene som gjelder for denne nettsiden. Det er derfor viktig at du jevnlig holder deg oppdatert om eventuelle endringer.
Leveringstider
Du vil motta lisensen din innen 24 timer på alle hverdager. Ved bestilling i helger og på helligdager kan behandling i noen tilfeller, først skje på neste virkedag.